BitterBallenBorrel Nieuwegein Netwerken + Lezing en signeersessie Society 4.0 door Professor Bob de Wit

Lezing & Signeersessie Bob de Wit, boek Society 4.0

De macht op wereldschaal ligt bij bedrijven. Dat vraagt om een nieuw soort maatschappij. Bob de Wit, schrijver van Society 4.0, Hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit deelt, donderdag 29 april as tijdens een lezing op BitterBallenBorrel Nieuwegein, zijn visie middels het verleden voor het heden en de toekomst, daarnaast is er een signeersessie voor het boek Society 4.0.

Over Bob de Wit

Prof. dr. Bob de Wit is Professor Strategic Leadership aan het Center of Strategy, Organization & Leadership van Nyenrode. Zijn belangrijkste onderzoeksonderwerp is de transformatie van bedrijven, sectoren en maatschappijen, aangespoord door diverse digitale technologieën en oplossingen op het gebied van biotechnologie en duurzame energie.

Bob is een internationaal veel gevraagd inspirerend spreker en geeft presentaties en lezingen aan grote groepen toehoorders. Hij wil graag leiders in de private en publieke sector klaarstomen voor de komende economische en sociale revolutie. Bob is (mede-)auteur van 20 boeken en talloze artikelen, hoofdstukken, cases en onderwijsnotities op het gebied van strategisch management.

Zijn boeken Strategy: An international perspective en Strategy Synthesis (1994, 1998, 2005, 2010, 2014, 2017) worden gebruikt aan universiteiten en business schools in meer dan 70 landen wereldwijd. De zevende edities zijn gepland voor het voorjaar 2020. {Zijn er dus al?} Bob’s boeken kunnen worden geplaatst in de categorie ‘paradoxale ideeën over strategie’.

Bob de Wit heeft een Bachelor in de Psychologie van de Universiteit Utrecht, een Master van IIB Delft en een PhD in Management Science van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Van 1986 tot 1996 was hij Professor Strategisch Management aan de Rotterdam School of Management, en van 1996 tot 2012 Professor Strategie en Associate Dean for Research aan de Maastricht School of Management. Hij is lid van de adviescommissie voor het Journal of Change Management, lid van de reviewcommissie van de Strategic Management Society en lid van de Academic Council van de Ecole Nationale des Ponts et Chaussées in Parijs.

PROGRAMMA

donderdag 29 april as

16.30-17.00 Inloop BitterBallenBorrel Nieuwegein
17.00-17.50 Netwerken
17.50-18.15 Society 4.o door Professor Bob de Wit
18.15-19.30 Netwerken
19.30-20.00 Signeersessie boek Society 4.o door Bob de Wit
20.00-20.30 Uitloop BitterBallenBorrel Nieuwegein

beUnited BitterBallenBorrel Pancras Pouw

Weverstede 25
3435 CM Nieuwegein

Reserveren verplicht

BitterBallenBorrel Nieuwegein is van origine laagdrempelig netwerken zonder verplichtingen maar, op basis van de COVID-19 richtlijnen, is reserveren verplicht. Er gelden wel er beperkingen voor wat betreft het maximum aantal deelnemers. Reserveer dus direct aan want vol = vol, reserveren kan enkel via de website.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Pancras Pouw

(groot)vader, ondernemer, visionair, inspirator, vrijdenker, levenskunstenaar, verbinder, golfer

Een ervaren visionaire bestuurder/directeur die weet wat het is om (eind) verantwoordelijk te zijn voor een organisatie en gewend is om de strategie te bepalen en deze operationeel weet te vertalen naar doelen. Beschikt over een buitengewoon groot (social) netwerk en is zeer succesvol gebleken bij het uitrollen van "new business".

Een daadkrachtige persoonlijkheid, out of the box denker die de lijnen helder edoch daadkrachtig uitzet en daarbij vertrouwt op c.q. gebruik maakt van de kwaliteiten van het team en de organisatie.

Een echte stimulator met een heldere open leiderschapsstijl met een bewezen strategisch, financieel/bedrijfseconomisch en organisatorisch inzicht. En in de vervulde rollen/opdrachten verantwoordelijk geweest voor het initiëren van beleid en leiding geven aan de uitvoering, aan reorganisaties en het bedenken, opzetten en uitrollen van nieuwe organisatie(onderdelen), concepten, producten, diensten en marketingactiviteiten.

Geef een reactie